ETRANET razvija nove generacije Loyalty programa i mobilne aplikacije

Tvrtka ETRANET nedavno je u produkciju  pustila Loyalty sustav nove generacije kod klijenta Polleo Sport pod imenom LeoClub.

LeoClub osim klasičnog sakupljanja prilikom kupovine te trošenja odnosno zamjene bodova za popuste pri kupnji omogućava: dodjeljivanje dodatnih bodova (učlanjenje, ispunjavanje preferencija, rođendan), zamjenu bodova za kupone odnosno druge proizvode i usluge, dodjeljivanje vaučera prilikom kupnje na osnovu raznih parametara (loyalty članstvo, mjesta kupnje, kupnje određenih artikala i sl), upravljanje pogodnostima (cijenama, gratis artiklima, combo popusti i sl) na osnovu raznih parametara (tipa člana, grupama i brandovima proizvoda ili artiklima, poslovnicama, sredstvima plaćanja i sl), gift kartice, integraciju sa ERP sustavom te sa Polleo web shopom i postojećim blagajnama u Polleo poslovnicama, integraciju sa samposlužnim kioscima i uparivanje sa PVC članskim karticama, prikupljanje i analiziranje podataka o kupovinama ne loyalty članova, razne napredne analitičke izvještaje te mobilne aplikacije Android i IOS (kojom možete pregledate sve vaše transakcije, akcije, virtualni katalog, vaucheri i pregledati profil).

U prva tri dana LeoClub aplikacija za vjernost našla se na 23. mjestu po broju preuzimanja.

Sljedeća generacija programa lojalnosti bit će agilna za nove potrošače. To znači da će se programi vjernosti razvijati posebno prilagođeni i usmjereni na nove i rastuće potrošače. Način na koji mladi radije kupuju je budućnost maloprodaje. Potrošač će biti u potpunoj kontroli.

Programi lojalnosti suočavaju se s velikim promjenama. Brandovi i trgovci pokušavaju pronaći čarobnu formulu koja će ljude stalno vraćati na njihov proizvod i uslugu.

Lojalnost se više ne odnosi na staromodne nagrade ili prikupljanje papirnatih kupona. Umjesto toga, prosvijetljeni trgovci koriste digitalne inovacije za modernizaciju svojih programa vjernosti, od korištenja umjetne inteligencije do prilagođavanja nagrada, nudeći jedinstvena iskustva i koristeći nove tehnologije kao što je blockchain kako bi sustavi vjernosti donijeli raznolikost i sigurnost.

Prema istraživanju IRI Worldwide, u 2017. godini 74% potrošača odabralo je trgovinu na temelju snažnog programa lojalnosti ili popusta. To vrijedi za sve generacije.

Budućnost odanosti istražuje kako se mijenjaju pravila igre, dok trgovci istražuju personalizaciju i pojednostavljuju svoje nagrade.

Prateći svjetske trendove tvrtka ETRANET razvila je Cloud Loyalty & Prepaid  koji omogućuje kvalitetnije upravljanje bazom podataka vaših klijenata (Client resource management), lakše pripreme za vaše prodajne i marketinške aktivnosti te različite sheme lojalnosti. Od analize kupovnih i životnih navika klijenata do ciljanih prodajnih akcija u cilju povećanja njihove vjernosti, ETRANET rješenje omogućuje kreiranje i implementaciju različitih programa vjernosti sa brzim izlaskom na tržište, odabirom jednog od ponuđenih poslovnih paketa te mogućnostima adaptacije i prilagodbe posebnim zahtjevima tržišta i klijenata.

Cloud Loyalty & Prepaid  rješenje je prikladno za trgovce različitih veličina te je i sama implementacija prilagođena postojećoj informacijskoj infrastrukturi, bilo da se radi o korištenju ETRANET iznajmljenog sustava ili implementacije sustava  u postojeću infrastrukturu trgovca.

Okosnicu programa lojalnosti čini loyalty kartica / kartica lojalnosti (papirnata, bar code, magnetska, čip, beskontaktna), loyalty mobilna aplikacija kao i beskontaktni privjesak ili narukvica. Ovisno o vrsti tržišta i preferencijama klijenata, možete ponuditi bilo koju opciju. Kartice lojalnosti / loyalty kartice mogu se u potpunosti personalizirati prema vašim željama i tehničkim potrebama.

ETRANET loyalty / prepaid rješenje bazirano je na cloud tehnologiji (tehnologija koja omogućava spremanje podataka ne samo na lokalni uređaj već i na tzv. cloud, što znači da se podacima može pristupiti u bilo koje vrijeme putem web stranice odnosno portala, s različitih uređaja i neovisno o geografskoj lokaciji) te podaci ostaju uvijek sačuvani u slučaju kvara ili gubitka uređaja.

Web portal za pristup prodajnim lokacijama (namijenjen ETRANET klijentima) dio je centralnog sustava sa bazom podataka o prodajnim mjestima (POS – Point Of Sale), prodajnom ili uslužnom asortimanu, kupcima te marketinškim akcijama programa vjernosti koje se mogu temeljiti na skupljanju bodova, ciljanom prodajom određenih proizvoda, popustima i slično.

Putem korisničkih  web stranica ili mobilne aplikacije, namijenjenim krajnjim korisnicima odnosno kupcima proizvoda ili usluga, krajnji korisnici mogu pratiti stanja svojih bodova, akcija i drugih marketinških aktivnosti koje su zaprimili kod jednog ili više trgovaca ako se radi o programu lojalnosti ili akcijama više trgovaca tzv. Multimerchant programu.

Za najzahtjevnije loyalty sheme, ETRANET je sposoban nuditi custom made rješenja koji uključuju posebne funkcionalnosti. Na primjer kod integracije sa ERP sustavom mogu analizirati transakcije koje su realizirane od strane POS,a da nisu u sklopu programa lojalnosti. Takvo rješenje nudi naručitelju dodatne mogućnosti unakrsnih analiza za razvoj lojalnosti i prodajnih aktivnosti. Njihov najnapredniji sustav također omogućuje kreiranje raznih pravila pogodnosti za krajnje kupce (1+1 gratis, treći proizvod gratis, popusti na načina plaćanja…).

ETRANET tim stručnjaka može također migrirati korisnike vašeg postojećeg loyalty sustava kako biste izbjegli gubitak dragocjenih podataka.

Loyalty kartica ujedno može biti i platna (kreditna ili debitna) bankarska kartica. Po našem mišljenju najbolje rješenje je tzv. Merchant funded loyalty system ili cobranding između trgovca i banke odnosno izdavača kartice (npr. zračna kompanija i kartična kuća) ili u slučaju  mutlimerchant scheme gdje je banka ravnopravni partner s ostalim trgovcima u loyalty shemi, odnosno za provođenje scheme se brine neko drugo nezavisno ili zajednički formirano ravnopravno tijelo.  pojasnio nam je direktor ETRANET tvrtke Damir Lesničar.