Vodeća tvrtka na polju kartičnog plaćanja poboljšava rješenje za slanje i primanje bot poruka s AI uslugama iz IBM-a
Ingenico Grupa, svjetski predvodnik u bezgotovinskom plaćanju, izbacila je svoj inovativni chatbot s omogućenim plaćanjem kako bi stvorio nesmetano iskustvo korisnika. Watsonove sposobnosti omogućuju Ingenicovom chatbotu da bolje razumije zahtjeve korisnika nakon što su uneseni, kakvi god oni bili. Može bolje interpretirati nijanse u jeziku i načinu izražavanja kao i obrađivati prirodne promjene na način na koji pojedinci komuniciraju. Kao rezultat, bot može brzo i učinkovito odgovoriti kako bi zadovoljio posebne potrebe svakog korisnika, u velikom broju različitih jezika. Nova Artificial Intelligence komponenta smanjuje korake koje potrošači moraju poduzeti kako bi završili kupnju i omogućili trgovcima povećanje konverzije.
Chatbot, stvoren u suradnji s tvrtkom JoinApp, uključuje Ingenicoov API za sigurno plaćanje kako bi poboljšao korisničko iskustvo aplikacije za razmjenu poruka. Korisnicima omogućuje kupnju proizvoda i usluga na sigurnom i sigurnom mjestu unutar funkcije razgovora u aplikaciji za razmjenu poruka, čime donosi iskustva krajnjeg korisnika na chat platformu. Omogućavanjem plaćanja unutar okruženja aplikacije za razmjenu poruka, trgovci mogu povećati konverziju smanjujući korake koje potrošači moraju poduzeti kako bi završili kupnju.
Chatbot je idealan za upotrebu u maloprodaji, ugostiteljstvu, slobodnom vremenu i putovanjima. Može biti aktivan 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, omogućujući poslovanje koje komunicira s klijentima i upravlja transakcijama 24 sata dnevno. Štoviše, omogućuje proizvođačima da prikupe vrijedne informacije o potrebama i željama korisnika botova, omogućujući im da prilagode svoju ponudu kako bi zadovoljili promjenjive zahtjeve svojih korisnika.
Govoreći o prednostima i mogućnostima plaćanja chatbotom, Gabriel de Montessus, SVP Global Online (Retail BU) za Ingenico Group, je rekao: „Ova nova AI-powered mogućnost poboljšava korisničko iskustvo i značajno poboljšava konverziju. Zahvaljujući IBM Watson AI uslugama, korisnici jednostavno izgovore botu svoju željenu kupnju te dostave informacije o plaćanju i isporuci – postizanje istinski besprijekornog iskustva plaćanja za potrošače. ”
Chatbot je već dostupan na međunarodnom tržištu plaćanja koji pokazuje do pet puta bolje stope konverzije u usporedbi s mobilnim web-lokacijama.