Za News & Views 1/2020 pripremili smo kratki članak o važnosti programa lojalnosti kao pokretaču rasta prihoda, osobito u ovim izazovnim vremenima
Časopis News & Views jest redovito izdanje American Chamber of Commerce in Croatia (AmCham Croatia), odnosno Američke gospodarske komore u Hrvatskoj.
U članku smo prenijeli naša iskustva stečena kroz dugi niz godina kojima tržištu nudimo različite modele za pokretanje i upravljanje programima lojalnosti kroz portal loyalty.hr.
Iako je i dalje većina programa lojalnosti na tržištu vrlo fokusirana na puko skupljanje bodova, raste svijest o potrebi za korištenje programa lojalnosti kao alata za maksimiziranje prihoda.
U tu svrhu, loyalty rješenje ETRANET Grupe služi se hibridnim pristupom – na strani kupca može biti realizirano putem tradicionalnih kartica lojalnosti, no najbolji se rezultati postižu kombiniranjem mobilne loyalty aplikacije za pametne telefone s moćnim administracijskim sučeljem za upravljanje, analitiku i praćenje performansi programa lojalnosti. Naime, mobilna loyalty aplikacija omogućuje brzo, fleksibilno i ciljano komuniciranje pogodnosti za pojedinog kupca ili skupinu kupaca u programu lojalnosti.
Samim time, ETRANET-ovo loyalty rješenje se može prilagoditi raznim vrstama korisnika – uz klasičan retail kojem su programi lojalnosti dobro poznati, pomoću ovog rješenja moguće je brzo i lako uvesti programe lojalnosti i kod proizvođača ili distributera, ali i u manje i srednje tvrtke kojima su uobičajeni modeli programa lojalnosti organizacijski i financijski neprivlačni. Potonjima je ono osobito zanimljivo jer se realizira po principu “ključ u ruke“, te zahtjeva minimalni angažman i resurse takvih tvrtki.
Pročitajte kompletni članak niže, a pristup cijelom godišnjaku AmChama u PDF formatu moguć je u čitaonici AmChama na ovom linku: https://www.amcham.hr/news-and-views-d208
ETRANET Grupa je dugogodišnji aktivni član American Chamber of Commerce in Croatia (AmCham Croatia), odnosno Američke gospodarske komore u Hrvatskoj, te vrlo rado sudjelujemo u svim aktivnostima ovog udruženja koje u Hrvatskoj od 1998. godine zastupa poslovne interese američkih, međunarodnih kao i kompanija u hrvatskom vlasništvu. Kao široka međunarodna platforma koja okuplja poduzeća neovisno o njihovom porijeklu ili veličini, AmCham povezuje posvećenost poslovanju u Hrvatskoj i doprinosi hrvatskoj konkurentnosti i visokim poslovnim standardima.
Jedna od aktivnosti AmChama kao nevladine i neprofitne organizacije koju u cijelosti financiraju članovi jesu i redovite publikacije za svojih 240 poduzeća-članova koja u Hrvatskoj zapošljavaju više od 80.000 ljudi.