Za stručni magazin Ja TRGOVAC pripremili smo kratki članak o tome kako napredna loyalty rješenja mogu povećati prihode ne samo u retailu, već i u sektorima proizvodnje/distribucije, ali i kod malih tvrtki
ETRANET Grupa već dugi niz godina uspješno nudi loyalty rješenja koja se koriste u Hrvatskoj i Europi, koja su dobro poznata sektoru retaila. Sektor je to koji je odavno svjestan potrebe razvijanja lojalnosti kupaca, te je oduvijek bio veliki korisnik tradicionalnih loyalty rješenja u vidu klasičnih kartica lojalnosti.
S druge strane, suvremena hibridna loyalty rješenja poput ETRANET-ovog zasnovana su na kombinaciji mobilne aplikacije za smarfone te moćnog web administracijskog sučelja za upravljanje, analitiku i praćenje performansi programa lojalnosti. Naime, mobilna loyalty aplikacija omogućuje brzo, fleksibilno i ciljano komuniciranje pogodnosti za pojedinog kupca ili skupinu kupaca u programu lojalnosti.
Ovime se ne samo retailu daje moćniji alat za provođenje programa lojalnosti, nego se isti stavlja u ruke i proizvođačima/distributerima, ali i malim tvrtkama – dva sektora kojima je dosad uklapanje programa lojalnosti u procese tvrtke bilo zahtjevno.
Pročitajte kompletni članak na Ja TRGOVAC web portalu, a cijeli aktualni broj magazina možete prelistati na ovom linku.